BLOG

Po pierwsze LOGO

Apple, Coca-Cola, Samsung, Sony, Audi – masz przed oczami ich logo? Właśnie, teraz odpowiadasz sobie na pytanie po co tak w ogóle firmie logo. Ale zacznijmy od samego początku. Logo to charakterystyczna i unikalna forma…

Po pierwsze LOGO

Apple, Coca-Cola, Samsung, Sony, Audi – masz przed oczami ich logo? Właśnie, teraz odpowiadasz sobie na pytanie po co tak w ogóle firmie logo. Ale zacznijmy od samego początku. Logo to charakterystyczna i unikalna forma graficzna mogąca być zarówno symbolem, napisem jak i inną formą graficzną, która będzie służyć identyfikacji wizualnej firmy, marki itp.

Odpowiednie logo w połączeniu z odpowiednim marketingiem i wysoką jakością produktów to ogromna część powodzenia firmy. Wielu z Was zadaje sobie teraz pytanie, jakim powinno logo być. I tu pojawia się problem, nie ma na to pytanie właściwej odpowiedzi. Jedynym pewnikiem w tym wszystkim jest to, aby było one proste. Logo powinno nawiązywać do nazwy firmy a jeżeli będzie to mieszanka nazwy i znaku graficznego to już super.

W obecnej epoce internetu, social media i ogólnie mediów jesteśmy ciągle bombardowani pomysłami. Zanim zaczniesz opracowywać własne logo, przemyśl to dobrze, pamiętaj o powyższych radach. Weź pod uwagę branżę w jakiej pracujesz, do jakiej grupy docelowej chcesz trafiać. Jaki charakter ma mieć Twoja firma? Luźny styl czy może sztampowość i praca w białych kołnierzykach?

To wszystko ma znaczenie. Pamiętaj, że tworząc logo, tworzysz obraz firmy na zewnątrz. Im bardziej rozpoznawalne logo, tym większe prawdopodobieństwo, że Klient zawita do Ciebie.

Pomyśl, kiedy robisz zakupy to po jakie produkty najczęściej sięgasz? Prawda, że po produkty rozpoznawalnych marek? Zainwestuj w Logo i spraw, że Twoja marka będzie rozpoznawalna na tle konkurencji.

Bądź na bieżąco

Email *
Proszę wpisać prawidłowy adres e-mail.

Zobacz również: