BLOG

Blog – potrzebny od zaraz!

W dzisiejszej erze cyfryzacji i tym samym wszechobecnego internetu, każdy właściciel firmy jest zmuszony do posiadania strony internetowej jak też nadążania za wszelkimi trendami z tym związanymi. Jednym z takich trendów…

Blog – potrzebny od zaraz!

W dzisiejszej erze cyfryzacji i tym samym wszechobecnego internetu, każdy właściciel firmy jest zmuszony do posiadania strony internetowej jak też nadążania za wszelkimi trendami z tym związanymi.

Jednym z takich trendów jest posiadania na stronie internetowej czy w sklepie internetowym bloga. Na samym początku wyjaśnijmy sobie czym tak w ogóle blog jest. Blog jest takim dziennikiem sieciowym, rodzajem strony internetowej, zawierający chronologicznie ułożone wpisy z możliwością wstawiania komentarzy przez czytelników.

Dziś blog jest bardzo popularnym narzędziem, wykorzystywanym przez każdą świadomą firmę.

Warto jest zadać sobie pytanie czemu należy prowadzić blog firmowy?

Blog to budowanie relacji z Klientem i poznawanie go bliżej.
Każda firma to konkretna branża, konkretna tematyka bloga. Zamieszczamy różne artykuły, wchodzimy poprzez komentarze i wymianę zdań w interakcję z internautą i zaczynamy go poznawać. Jego preferencje, czego potrzebuje, na co zwraca uwagę. Kopalnia wiedzy i przybliżanie Klienta do nas.
Blog to pokazywanie wiedzy, doświadczenia i profesjonalizmu.
Zamieszczamy w blogu artykuły, wpisy o tematyce na, której się znamy. Pokazujemy się tym samym od strony specjalisty, firmy na której można polegać i która zna się na swojej robocie. Klienci tym samym zaczynają nam ufać i w chwili potrzeby przychodzą do nas.
Pokaż nie tylko pracę.
Życie w każdej firmie nie zaczyna się i nie kończy jedynie na pracy. Poza obowiązkami często organizujemy wypady firmowe czy tak po prostu w Twojej firmie jest fajna atmosfera. Pokaż to, pochwal się tym jak w Twojej firmie Pracownik jest fajnie traktowany a praca w niej to budowanie fajnych relacji. Pamiętaj, że przez bloga możesz promować firmę przed kandydatami do pracy.
Wujek Google – dobrze w niego zainwestować.
Wszystkim zależy na wzroście odwiedzin z Google. Blog jest idealnym narzędziem, które wesprze nas w działaniach Sem i Seo. Google sowicie wynagradza tych co często aktualizują stronę a jej zawartości są bogate w treści. Twórz artykuły, zamieszczaj w nich słowa kluczowe a Google zacznie wyżej stawiać w wynikach Twoją stronę www. Wspieraj pozycjonowanie.
Na samym końcu, pamiętaj. Zanim rozpoczniesz przygodę z pisaniem bloga przemyśl klika rzeczy.
Dokładnie określ grupę odbiorców, to jakim językiem się posługują, jakich informacji poszukują. To Ty jesteś ekspertem, a Twój blog to kopalnia wiedzy a nie platforma do sprzedaży. Pokaż się od strony specjalisty, któremu warto zaufać i zostać Twoim Klientem. Twórz artykuły tak by zainteresować internautę, pisz o tym co ich interesuje a z upływem czasu będziesz dla nich guru w Twojej branży.

Bądź na bieżąco

Email *
Proszę wpisać prawidłowy adres e-mail.

Zobacz również: